Werkwijze

Het Ruimtestation werkt volledig online. Dit bespaart een hoop tijd en kosten die je weer kunt steken in het realiseren van het nieuwe interieur. Door middel van (video)bellen is er één-op-éen-contact. De volgende stappen worden doorlopen om tot een persoonlijk interieurplan te komen.

kennismakingsgesprek

1 Offerte & kennismaking

Om een goede offerte te kunnen opstellen helpt het om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Daarom krijg je bij de offerteaanvraag de mogelijkheid te vertellen over je woonsituatie en wat je wensen voor het nieuwe interieur zijn. Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we alles uitgebreid waarna je de offerte ontvangt.

moodboard

2 Plattegrond & moodboard

Zodra er een akkoord op de offerte is, kan ik aan de slag met een moodboard en plattegrond. Het moodboard geeft een impressie van de beoogde stijl en sfeer en de plattegrond toont de mogelijke indeling(en) van de ruimte. In een tussengesprek bespreken we samen de resultaten.

3D-tekeningen

3 3D-tekeningen & advies

Je ontwerp wordt vervolgens verder uitgewerkt in 3D-tekeningen. Deze geven een gedetailleerde, ruimtelijke beleving van het nieuwe interieur. Na een laatste presentatie bundel ik de tekeningen en de bijbehorende adviezen in het interieurplan. Het interieurplan is een visueel document dat aan de hand van de 3D-tekeningen concreet advies biedt over de kleuren, materialen, meubels en accessoires die nodig zijn om het ontwerp te realiseren. Met het interieurplan op zak kun je beginnen met gericht winkelen en klussen (laten) uitvoeren.

Kosten

De kosten zijn afhankelijk van wat je wensen zijn en hoe complex de ruimte is, daarom ontvang je altijd een offerte op maat.

Vrijblijvende offerte

Het aanvragen van een offerte is geheel vrijblijvend. Neem contact op en wie weet werken we binnenkort samen aan jouw interieur!